ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Το πρώτο μου ταξίδι









έβαλα μια παναγίτσα στην τσέπη του μπουφάν μου

και κράτησα μές την ψυχή μου την ευχή της

ήταν η μάνα μου στραμμένη προς τον ήλιο

κι ήταν αδύνατον να δω αν στάζει δάκρυ στο λαιμό της


όλα τα όνειρα που πήρα μαζί τα είχα τυλιγμένα

με δυο πουκάμισα λευκά πολύ καλά σιδερωμένα

κι ένα κουράγιο μπόλικο το στρίμωξα κι εκείνο

μες τη σακκούλα που είχα βάλει τις δυο μπότες


βγήκα στη σκάλα του σπιτιού κι είδα το σκύλο κάτω

να κλαίει άσμα πικρό για το φευγιό μου

ένας πατέρας ήταν κρυμμένος καλά στην καμαρά του

μα ο καημός του ερήμαζε τους τοίχους


λίγες χεριές ελπίδας μάζεψα απ' τον κήπο

μες τις φανέλες έστρωσα σαν τη γλυκιά λεβάντα

και την αγνότητα που είχα γραμμένη στα βιβλία

την έβαλα παρέα με τον κόκκινο το σκούφο


μια πεταλούδα ξέφυγε από το μακρύ ταξίδι

κι ήρθε και στάλιασε στο ξηλωμένο μου το πέτο

μια αδελφή κουλουριασμένη στο δεξί μου πόδι

δεν ήθελε να χάσει τ' αδέλφι από κοντά της


ένα χαμόγελο καλά με μια λεπτή κλωστούλα

το έδεσα κοντά στο πάνινο το φυλακτό μου

και αυτό που μ' έκανε να λάμπω από μικρός

το κράτησα καλά κάτω απ΄το δεξί μου μπράτσο


κλειστά τα μαγαζιά στης κυριακής τη σχόλη

έκανε πολλά τα μάτια να στριμώχνονται κοντά μου

και η γιαγιά έτσι χαμένη που ήταν με χαιρετούσε

σαν να φευγε για άλλη μια φορά ο παππούς μου

......................


και κίνησα για το ταξίδι.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου